Продуктивний контроль у менеджменті: ефективність замість формальності
Основними функціями менеджменту вважаються планування, організація, мотивація та контроль. Якщо загальні риси перших трьох інтуїтивно зрозумілі для більшості та цілком бажані для всіх учасників процесу, так як їхньою якісною структурою визначається ефективність, легкість та зрозумілість процесів в організації, то функція контролю досі трактується та сприймається не однозначно. Для працівника будь-якого рівня контроль несе чіткі негативні конотації, є небажаним та таким, що перешкоджає нормальній роботі. Значна частина тих, що здійснює контроль, вважають його метою знайти невідповідності між реальним ходом справ та попередньо прописаними правилами, інструкціями, наказами чи протоколами і накласти певні санкції на тих працівників, яких можна звинуватити в невиконанні приписів.