Політика та цілі у сфері якості закладів охорони здоров’я

Цілі сталого розвитку закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) передбачають всеохоплююче забезпечення усіх людей профілактичними, лікувальними, паліативними, реабілітаційними та іншими видами медичних послуг достатньої якості та ефективності з тим, щоб їхня вартість не створювала фінансових труднощів для їхніх користувачів. Задля досягнення цих цілей медичні заклади по всьому світу докладають чимало зусиль для покращення якості медичної допомоги та інституціалізації культури якості у власні системи управління. Ці зусилля можуть бути посилені розробкою та впровадженням політики та цілей у сфері якості за вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю — Вимоги». Про те, як сформулювати політику та стратегію у сфері якості в ЗОЗ, піде мова у цій статті.

Стаття відкрита для передплатників