Аналіз процесів в закладах охорони здоров’я за вимогами ISO 9001:2015. Частина 1

Процедури сертифікації закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) за вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю — Вимоги» акцентують увагу на визначенні процесів організації. Процес може включати одну або кілька видів діяльності, що складаються з послідовності операцій, пов’язаних з метою закладу та залучення відповідних ресурсів. Цей міжнародний стандарт заохочує до застосування процесного підходу з метою підвищення задоволеності споживачів медичних послуг за рахунок виконання їхніх вимог. Однак стандарт не накладає певного формату представлення процесу. Про те, як описати та проаналізувати процеси в ЗОЗ відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 піде мова у цій статті.

Стаття відкрита для передплатників