Сертифікація закладів охорони здоров’я за стандартом ISO 9001:2015: основні заходи установи

Підвищення якості медичної допомоги та безпеки пацієнтів шляхом впровадження системи управління якістю є найкращим способом покращення надання послуг з медичного догляду, орієнтованого на пацієнта. Міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю – Вимоги» надає закладам охорони здоров’я (ЗОЗ) модель такої системи, яка зосереджується на ефективності клінічних, управлінських та допоміжних процесів установи. Стандарт заохочує до прийняття процесного підходу, який акцентує увагу на вимогах, доданій вартості, продуктивності та ефективності процесів, а також на постійному вдосконаленні за допомогою вимірюваних цілей медичного закладу. Сертифікація системи управління якістю за стандартом ISO 9001:2015 демонструє прихильність медичних установ до послідовності та регулярності, постійного вдосконалення сфери якості та задоволеності пацієнтів. Це надає їм відчутні переваги, які відіграють важливу роль у формуванні відповідальної культури якості та високої продуктивності праці медичного, зокрема, сестринського персоналу. В цій статті увага приділяється основним заходам медичної установи для забезпечення сертифікації за стандартом ISO 9001:2015.

Стаття відкрита для передплатників