Як закупити лікарські засоби, відремонтувати приміщення, спланувати та правильно оприлюднити інформацію щодо закупівель без порушення вимог законодавства? Відповіді на всі ці запитання та роз’яснення нещодавніх законодавчих змін шукайте у рубриці «Медичні закупівлі».
Протягом всього життєвого циклу хірургічного інструменту, з моменту його виготовлення до видалення зі вжитку, можуть відбуватись різні дії, які наражаються на ризики, що може призвести до небажаних ситуацій і наслідків. Для запобігання ризикам у сфері використання хірургічних інструментів регулярно вживають заходи із вдосконалення схеми хірургічних інструментів між операційними та секторами стерилізації, і, зокрема, щодо відповідності операційних платформ. Однак на етапі рекомпозиції стерилізації хірургічні інструменти все ще відсутні, а хірургічні лотки передаються неповними в операційну, що може спричинити труднощі під час роботи хірургів і вплинути на якість догляду за пацієнтами. Докладніше про управління ризиками при використанні хірургічних інструментів — у рубриці «Медичний менеджмент».
У багатьох закладах і установах охорони здоров’я запис про проведення вступного інструктажу для осіб, яких беруть на роботу, робиться не лише в журналі реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, а також і в наказі про прийняття працівника на роботу. Чи є в цьому необхідність — читайте у рубриці «Охорона праці».
Матеріал рубрики «Інфекційний контроль» присвячений найчастішим ускладненням лікування хворого в післяопераційному періоді, частота виникнення яких не має тенденції до зниження, — інфекціям області хірургічного втручання.